FAQs

FAQ

Op deze pagina vindt u onze 'FAQ' veelgestelde vragen en antwoorden, omtrent bestellen, verzenden en betalen via onze site. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan, neemt u dan gerust contact met ons op.

 

Bestellen

Q: Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

A: Ja, na uw bestelling ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw factuur per e-mail.

Q: Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

A: Al uw bestellingen worden uitermate zorgvuldig ingepakt. Hiervoor gebruiken wij speciaal verpakkingsmateriaal wat uw bestelling beschermt tegen beschadigingen en weersomstandigheden (zodat de optimale temperatuur van het product zo goed mogelijk behouden blijft).

Q: Wat als het bestelde artikel niet op voorraad is?

A: Indien een artikel uitverkocht is, kan de levertijd van uw bestelling langer zijn. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Omdat onze leveranciers veelal kleine ambachtelijke chocolatiers zijn die vaak met kleinere hoeveelheden en specifieke cacaobonen werken en een biologisch en fairtrade productieproces hanteren kan de levertijd per product afwijken.

 

Verzenden

Q: Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

A: Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons bericht.

Q: Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

A: De verzending geschiedt via PostNL, voor de verdere bezorging zijn wij dan ook van hen afhankelijk.

Q: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

A: Over het algemeen worden pakketen met PostNL binnen 24 uur bezorgd binnen Nederland, mits verzonden op een werkdag.

Q: Wat zijn de verzendkosten?

A: De verzendkosten bedragen 7,25 euro (voor bestellingen onder 10kg)

Q: Verzenden jullie ook naar het buitenland?

A: Ja wij verzenden ook naar het buitenland. Diverse landen binnen de EU staan op onze website waar u uw bestelling naar kunt laten verzenden. Staat uw land er niet tussen, stuur ons dan een bericht met uw bestelling en dan kunnen wij de verzending waarschijnlijk alsnog voor u in orde maken.

 

Betalen

Q: Kan ik betalen met iDeal?

A: Ja, u kunt in onze webshop veilig betalen met iDeal. iDeal is online betalen via internetbankieren. U kunt dus online betalen via uw eigen bank. De betaling zal verlopen via onze financiële dienstverlener, Mollie.

Q: Kan ik betalen met credit card?

A: Ja, u kunt ook betalen met credit card.

Q: Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

A: Ja, de prijzen van al onze artikelen, verzend- en transactiekosten worden getoond inclusief BTW.